Week so far

Måndag - Vilodag kände att knät inte alls var på topp efter långdistansen. Där jag sprang rent dåligt, trött och dåligt med på kartan = dålig kombo! Så jobbade mig rätt sakta genom den dagen. 
 
Tisdag - Jobb på dagen, och sen A1 löpning på eftermiddan 1:10 ca 11-12 km. Kändes bra i kroppen, kanske lite hög fart för att vara bra A1 fart. Fortsatte sen att staka i 60 minuter, därmed andra rullskidspasset avklarat. Ska bli fler inom kort tid. 
 
Onsdag - Cykel 40 minuter på morgonen till jobbet. Jobb.. Sen 30 minuter hem. For sen ut efter middagen med Josefine på ett klassiskt pass rullskidor. Ett pass som tillslut blev 1:30. 
 
Idag - Upp 06:30, frukost och byta om. Blir skjutsad till björx, där jag byter om till träningskläder och packar det jag ska ha till jobbet. Cyklar sen ett 1:30 pass på ormberget, hertsön mm. Sen igång med jobbet så fort man klivit av cykeln och sen bytt till jobbkläder. 
 
Hem för att köra ett snabbhets pass löpning. Kortare intervaller/ impulser med en del spänst inblandat. Nu har jag även gjort premiär med mina New Balance Minimus Trail 10. Som är en minimalistisk sko allt för att komma lite närmare grunderna med löpningen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0