Valborg

For till byn efter jobbet igår. Sen har det varit bra häng med folket. Det är kul och träffa alla här, men i övrigt känner jag mig klar här.. Vilket kanske är bra, men samtidigt lite synd då tiden här var så bra.

Idag körde först intervaller på åsen 4x4 minuter. Sprang på så jag fick också syra och stum. Bra att vi blev några stycken vilket gör hela träningspasset bättre. Tyckte dock att jag hetsade lite i löpningen..

Blev ungefär en timmes träning som avrundades med 23 minuter streching. Börjar komma igång bättre med den i samband med motivationen.

Sen for jag och Alm ut på ett lugnt pass löpning ca 32 minuter. Kändes bra i kroppen och inga känningar. Blir och ladda för andra delen av sprint cupen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0