Slut på veckan

Skönt att det var en kort jobbvecka, jobbat 3,5 dag. Är dags att börja repa cyklar igen, då vi börjar komma i bra fas med cyklarna som säljs samt de som är i butiken. 
 
Gjort annars? Sprungit andra deltävlingen i sprint cupen, var mer skog denhär gången. Vilket gynnade mig, fast jag var också lite ovan med mossa och ris under fötterna. Höll ihop och gjorde mitt lopp från start till mål, resultat finns på Winsplit. 
 
Idag var det välförtjänat sovmorgon, sen vidare mot jobbet. Lyckades också pumpa cyklar i 10 minuter, då folk ville ha hjälp när jag hade pumpat en kunds cykel.. Tur att jag är snäll och att vädret helt ok.
 
Ska snart äta middag och sen får jag se vad jag ska hitta på. 
 
 
Bild från förra helgen foto -> Josefine

Kommentarer
Postat av: petranh

Galet bra att du la ut hennes blogg i länk, jag fick inte veta den senast jag frågade ;)

2013-05-06 @ 18:58:44
URL: http://petranh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0