middag hos Petra

I söndags blev det först orientering i Piteå, en långdistans på ca 10 km. ville få ett bra flyt i kartan, börjar sen med att göra en miss til 1an... bra start tänkte jag och fortsatte. De flesta sträckor gick utan större problem, för det var i ringen jag gjrorde misstagen. Enkla att lösa men inte 100% säker som man ska vara! 
 
Vädret gick inte att klaga på, dvs strålande sol och plus 20. Trodde jag skulle brännt mig på armarna, tydligen inte efter 80 minuters orienterande. 
 
Till Rutvik och lämna av Josefine, innan jag for hem lämnade bilen och satte mig på cykeln mot Sävast. Så 50 minuter cykel hem till Petra för att äta middag/ taccos. Inte för att taccos inte är gott men börjar bli standard. 
 
Bra häng med sällskapsspel och kub. Tror vi for därifrån strax efter 23.. Skönt att man inte börjar förän 9 på jobbet! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0