Inte riktigt som jag vill

Var medeldistans i Älvsbyn som gällde idag. Har inte riktigt kommit in i orienteringen helt ännu. Sträckorna går bra men sista 50-100 meterna blir jag för osäker, är inte full koll in mot kontrollerna. Vet att detta kommer bli bättre och bättre ju fler pass på karta jag får. 
 
Vi höll till på Brännaberget, ett berg som är delvis fint uppe på höjderna. Fast när man kommer till slutningarna väntar grönområden och myyycket sten... Gör det ändå till ett rätt bra område för en medel, inte den roligaste eller tekniska men bra!
 
Kommer in i kartan, hittar flytet på sträckorna. samtidigt som jag håller en rätt hög fart i skogen. Är det att när jag känner mig "seg" istället är att jag blir trött? Kanske, för har alltid gått så otroligt lätt för mig. Blivit så bra att jag kan ta ut mig mer samtidigt som jag läser kartan. 
 
Splits: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=25745&categoryId=1
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0