Erkännande

Gårdagens träning blev ett långdistans cykelpass med Andreas. Där vi körde från björxs-örarna-E4an(norrut)-Boden-Sävast-Sunderbyn-Rutvik.

Trodde det skulle gå bra men hann inte med att äta middag före. Vilket är dumt men man tror man är odödlig... Så när vi kom till Boden började det kännas tungt. Och sen Sävast till Rutvik var inte kul!

Passet blev 2:43 distans 85km och ett snitt på 32 km/h. Och Andreas var starkare än mig, kan erkänna det. Samt att jag väggade rätt hårt.

Det läskiga är inte att känna sig trött, utan att kroppen slår bakut och vill inte vara med. Man känner att kroppen är tom ett långt tag efter man fått i sig ordentligt med mat. Lite mer framförhållning till nästa långpass.

Jag hoppas på att skorna jag beställde borde komma idag. Tror det blir lite stigcykling efter jobbet idag. Om det inte blir några andra förhinder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0