En händelserik lördag

Började med att åka till Älvsbyn, solen sken och man kunde inte klaga. Kom dit till en av de skönare stafetterna i norrbotten. För oavsett vilken nivå du är på så kan man vara med. Vi hade dragit ihop en gäng som har gått ut, eller det var ingen annan som hade frågat mig. 
 
Så Viktor, Niklas, Jag, Karl och Adrian sprang i laget Ovesundbergs polare. Fick ett bra utgångsläge före Riviera och Skidlinjens lag 1. Kunde behålla ledningen, även när Zacke sprang på en ny rekordtid på 5an (16:10). Gjorde en bra tid även då jag själv inte var nöjd med löpningen på 16:30-35 (är inte helt säker) 
 
 
Mannen, myten och snart legend? 
 
Vi lyckades inte slå banrekordet, men alla var nöjda att dom hade lyckats hålla ihop sina sträckor bra. Sen go lunch på Folkan var helt okej. 
 
Hem och ut i kanoterna, blev jag, Josefine, mamma och pappa. Vi paddlade från björks till Rutvik och sen hem igen. Blev några tunnlar man for genom och slingrade sig fram i en å mellan åkrar och myrmarker.
 
 
Har inga bilder från detta, då jag vill inte offra min kamera i sjön... Vattentäta kameror (tummen upp).
 
Grilla och äta ute för första gången i år. 
 
Vi for sen vidare mot Rutvik men stannade och fotade lite på vägen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0