11 maj

Helgen har rullat på bara. Då jag jobbade heldag, kändes som att dagen gick fort.

Hade vilodag då jag sprang 1:40 i torsdags. Den turen bestod mest av skog och stig, men även mycket blöta och kalla myrar.. Kanske inte det roligaste att springa i. Knät höll bra 1:20 sen började det gnälla lite. Fast inte så konstigt då det var mitt första distans pass löpning.

Sen tacomiddag på fredagen, satt ju inte fel. Blev stormiddag på 6 ungdomar. Tur att vissa kan diska! För några av Josefines släkt är här, så vi är ju några st.

Idag morgon jogg ca 30 min. Följt av shopping, lunch och sen intervaller på skogsvallen. Blev jag Petter och Pär, men jag drog hela tiden.

Körde 400-600-800-800-600-400. Där det var mer känna bra känsla. Istället för att det bara ska gå fort.

Sprang dock 800 meter på ca 2:30 så fort gick det ändå. Fortsatte sen med 50-100-150-200-150-100-50. Och det skulle gå snabbare, och man märkte att man tappar så mycket teknik på att vrida upp det lilla sista..

Stormiddag och en halv star wars film fick avsluta dagen. Med lite glass !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0