Skön känsla

Borde göra detta oftare, då jag sitter fortfarande och har "ont" i bålen efter dagens gym pass. Måste tacka Julia för sällskapet, annars hade jag nog inte pressat mig lika mycket. Passet fick betydligt mycket bättre kvalitet! 
 
Kanske är detta som är en del av nyckeln till att fortsätta utvecklas i den takt jag håller på i. Är något man måste ändra annars blir kroppen lat och vänjer sig. Hur tänkte den där? Får se nya vägar som leder framåt. 
 
Är lite på gång att packa ner en del saker som ska hem, ska lösa allt med skola boende så att jag inte har något kvar som kommer bli problem senare. 
 
Just nu ska jag fixa lite mer skolarbeten innan jag får ta och lägga mig för dagen. 
 
 
Kottar lite så där små spontant ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0