Skido stafett

Dagens träning gick rätt tungt, märktes ganska tydligt att jag har kört ur kroppen rätt bra under förra veckan. Hade varit konstigt annars! 
 
Var inte alls med på kartan, kanske för att jag inte hade mitt egna kartställ pga det var hemma.. där den inte gör något nytta alls. Var lite stelt, jobbade på utan att få ut det jag brukar. Kartläsningen var lite efter, så blev några kartstopp.. vilket inte brukar tillhöra vardagen. 
 
Ska nog jogga väldigt lätt imorgon, eller nästan ta en hel vilodag. Får se hur det känns efter jag fått sömn, brukar lösa sig lite efter man fått sova. 
 
Har hämtat Coach E som varit på EM i skido. Kul att få prata lite om hur hon haft det där, och samtidigt ha ett "tränings samtal" och bara prata om livet allmänt som det brukar bli. 
 
 
 
2 av 3 kartor som vi körde idag. Blir ingen gps på dessa, då jag åkte kasst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0