Lite tankar

Hur många gånger jag än försöker hålla igång bloggen så glöms den bort, då träning och tävling går före. Är dock slutspurten i denna skido säsong, sen kommer väll en säsongs uppdatering. 
 
Denna vecka har jag försökt fått i en hel del klassiska pass och det har gått bra. utom i tisdags och torsdags, då tisdag var isbana. Torsdag behöver jag knappt nämna pga +2 och regn...
 
Igår kördes lite längre intervaller 5-10 min, för att få mer "skid" känsla i kroppen. Att lära sig åka fort 10 km utan kartstop eller stämplingar är mycket tyngre.
 
Har nu JSM i längd i sikte, kommer bli tungt och grymt kul !! Ser fram imot att få göra en mycket bättre dubbeljakt än den i Piteå.. 
 
Börjar fundera på att sluta i Älvsbyn efter vintern är klar. Känns som att jag inte har så mycket mer att göra där, måste börja lära mig strukturera livet själv. Då jag har förlitat mig ganska mycket på tränare och kompisar i byn. Vilket har resulterat i bra form, träning, upplevelser fast blivit lite förslappad i att ta eget ansvar. 
 
Sen till hösten är det nog lite kurser på LTU som gäller, tillsammans med en fortsatt satsning på idrotten. 
 
Men nu fortsätter jag åka detta tåg ett tag till. 
 
 
 
Två bilder av Frida Karlsson från Ö-vik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0