Dag 3

Träningsdag 2.

Lugn korridor 40 min + streching!

Bra lunch på samma restaurang.

A3 masstart 30 min + nedjogg.

Dvs att jag inte gjort träningsvärken bättre. Utan det gör rätt ont att gå utför trappor nu..

Har insett att frukten är mycket billigare här nere, vilket gynnar mig!

Sen är det gott om fästningar här nere... Har fått plockat bort 8 som satt sig och ca 12 som har krupit på mig! Inte så nice, men överlever.

Får bättre och bättre kontakt med kartan. Fast är en bra bit till jag är där jag var i höstas. Men kommer dit inom sinom tid.

Ulkan från Slovenien !


Kommentarer
Postat av: lon

Det gör ont att bli vacker.
Ta ett dopp i någon pool eller ett varmt bad och stretcha när du är varm.
Hoppas att landskapet ger dig fina tankar och bra känsla med nya kartor.
Jag förstår att det tar på att bromsa upp farten när det bär utför.
Ta det lugnt några pass så ger det sig.
Lycka till med ett fint vårläger, det hade varit kul att få vara med och känna på terrängen.
LO

2013-03-21 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0