Bra känsla

Fortsätter hålla igång löpning nu när jag kommit hem till snötäckta sverige! 
 
Var ute och sprang med min äldsta bror, märks som vem som tränar. Höll ett rätt så behagligt tempo 5-5.30, lite osett då klockan visst hade slut på batteri från gårdagen.. Blev en distans på 7,5 km och en tid på 40 minuter. Jo jag kör gärna sub 60 A1 löpning, istället för att springa sönder knän och ben på asfalten! 
 
Ska vänta till all is på vägarna smällt och snön på skogsvallen. Sen ska jag försöka få in lite mer intervall betonad träning. Först ska jag se till så att jag håller. 
 
Annars, varit på stan och inhandlat lite kläder. Börjar inse att mina jeans som jag har nu inte kommer hålla så länge till.. Även ett par tunnare knä långa tights. 
 
Imorgon väntar troligen ett pass med Petra och Alm ute på Kallax/ i skärgården. 
 
Blir att fixa lite mer saker här hemma nu, plugga lite till. Komma ikapp i matten, och komma in ett bra flyt och få rutin i hemstuderandet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0