VB3

Har klarat av två av tre dagar här i Robertsfors. För det mesta riktigt kul och säker orientering från min sida.

Fredag, medeldistans+25%. Kom in bra i kartan men läste till 3an när jag skulle till 2an.. Förutom det så gick det bra, ska inte dra upp alla småsvängar mm! För tyckte det var en bra och roligt område med mycket lättlöpta hällar och tallskog. Känner att jag kunde gjort ett bättre lopp, men är nöjd och orienterings känslan fanns där. Slutade på en 7e plats ca 3:50 efter.

Lördag, medeldistans. Nu satt kontrolltagningarna bättre och jag gjorde inte dom där svängarna. Ett lopp som nästan går in topp 5, fast definitivt topp 10. Rätt så bra fart på kroppen och var med på kartan. Slutade 2a ca 35 sekunder efter Lukas. Så jag är riktigt nöjd med loppet.

Idag, långdistans. Dock i H20 lite för att jag tror det är bättre för mig. Sen skulle vi springa mer i 20 istället för 21 tyckte någon. Men tror ni inte att han då går och anmäler sig i 21? Jo..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0