Stumma vader

Fortsätter träna på. Så igår blev det ett besök på skogsvallen i mina Brooks skor. Planen var att lära känna skorna samt köra hårt några 800m intervaller.

Värmde upp med några ryck, 100, 200 meters intervaller. Sen var det bara att köra, tyvärr gjorde jag tvärtom mot vad jag brukar. Öppnade första intervallen snabbast för att sen tappa på de andra..

Tiderna blev:
1: 2:22
2: 2:25
3: 2:27
4: 2:29
5: 2:30

Sista körde jag medvetet lite lugnare första 400, för att sen trycka på andra varvet istället.

Varvade ner och strechade lite, blev inte hela 20 minuters programmet. Drog sen vidare med Josefine till Rutvik.

Cyklar numera ganska ofta till jobbet. Ca 15-16 km, och igår blev det ett snitt på 34,8 km/h.

Nu är det arbetsdag som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0