Jobbar 152,5 %

Nu kommer jag ha ännu mindre tid över ett tag framöver. Då jag trodde jag skulle sluta på Cykelstället tidigare så säkrade jag upp jobb en månad till. 
 
Fast sen visade det sig att jag kunde varit kvar på Cykelstället längre. Så ska sluta jobba där vid månads skiftet, sen är det ca 3 veckors dagstidning efter det. Så nu är det för tillfället upp 01:20 för att äta något. Inne i stan 02:00. Dela ut Kuriren och NSD mm i ca 3-3,5 h. 
 
Hem och sova till 08:20 för att sen vara på cykelstället kl 09:00. Sen är det 9 h där (8h jobb+1h lunch) men är kvar på jobbet och äter lunch. 
 
Kommer hem strax efter 18, middag och sen ska det in något tränings pass här eller på morgonen. Känner mig ändå rätt pigg nu. Fast idag är det vilodag! 
 
Gårdagens 10000 m bana gick sämre än vad jag ville. Fast ändå helt godkännt, då jag fick dra 25 varv själv och vinden var inte med mig. 
 
Hade bra fart i början, måste ju våga öppna lite offensivt för att kunna göra bra tider. Sprang in på 9:50 efter 3 km. Fortsatte att gå bra fram till ca 5 km, då jag fick rejällt ont i magen. Och fick sänka farten ca 2 km, kom dock tillbaka från detta och kunde köra på sista 3 kilometrarna. 
 
Avslutade på en tid på 35:36. Vilket jag är nöjd med, fast hade hoppats på ännu bättre tid. Kan checka av att man sprungit 10000 meter på bana, eller 25 varv run, runt, runt... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0