helgen

Fortsatte att springa rätt bra även på söndags långdistans på 8,6 km. En boom och några svängar som man kunde varit utan, men är sällan helt perfekt. Fast siktar mot att hitta tillbaka till mitt flyt jag brukar ha.
 
Går imål med en tid på ca 55 minuter, rätt okej km tid.
 
Hem och for förbi Elgiganten för att köpa en ny gps klocka. Har ju använt skolans i 3,5 år, så var väll läge för mig att skaffa en egen. 
 
Sen for jag och Jossan ut och paddlade från mig till södra hamn och tillbaka. Blåste lite skönt men inget som störde. Mamma och pappa var också med, fast de låg och cirklade lite runt oss. 
 
Igår var det heldag på jobbet 9-6! Tog och stakade i 35 minuter från mig till Rutvik. Måste börja skärpa mig, då det kändes riktigt tungt att staka... 
 
 
Älvsbyn (med dålig kvalla, tack blogg.se)...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0