Changes

Lite inaktiv här, men som heltids arbetade och idrottare så finner jag lite tid och motivation att blogga.. Hade tänkt att försöka förbättra mig, gäller att få in rutinerna igen.

I helgen gick klubbens tävlingar av stapeln ute på F21. Medeldistans på lördag där jag fick upp bra fart och snabba beslut in och ut från kontrollerna. Lite bristande i vissa situationer.. Avslutade med att ta årets första dopp. Var varmare än jag trodde, men är ingen som tycker om att bada länge.

Långdistansen gick ungefär på samma sätt, men har ingen bra fart. Antingen springer jag för sakta eller för fort. Kommer in i det snart! Fast var obehagligt mycket mygg när det var fuktigt och regnade...

Annars då? Skaffat mig en sommar frisyr. Bad Josefine att klippa mig, blev nöjd med resultatet och var hennes första klippning. Firat en 80 åring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0