30+30

Skönt med en intervall lördag. 
 
Körde först på förmiddan ett stak/ klassiskt rullskids pass. Där jag Värmde upp med impulser och några kortare intervaller. Sen körde jag 6 * 3:30-3:40. Tyckte jag var lite klen i stakningen, kommer igång med stakningen snart. 
 
Men lätt uppför+tungt rull är ju inte alltid lätt. Kunde hålla ihop alla intervaller utan att tappa så mycket tid. Avslutade med en 11 minuters intervall som gick kämpigt, men körde så hårt jag orkade utan att gå helt stum. 
 
Sill och färsk potatis till lunch. Innan jag såg/vilade/sov mig genom halva Apollo 13.
 
Sen for jag ut till en sjö ute i skogen för att dunka av lite 15/15. Josefine följde med för att komma ut lite och fota, så det är hennes bilder. 
 
 
Körde 3 gånger 10 minuter, ville packa ihop efter 1,5 halv. Men kändes så J*vla klent att göra det, så fortsatte och körde på hela passet. 
 
Får hoppas att man känner något i kroppen imorgon, annars är det bara ut och dunka igen! 
 
 
 
Foto: Josefine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0