Pure

igår körde jag först ett kort crosspass på fm. Den bestod av 40 min stakning + 30 min löpning, inget att hänga i granen. Fast är det formtoppnings vecka så är det! Löpningen blev en väldigt blöt historia, då det regnade hela tiden. Gjorde ju inte saken bättre att det började regna mer när jag kommit halvvägs.. 
 
Skulle träffa nsd och ta några bilder för ett reppotage, detta blev inte av då det hade blivit en miss hos nsd! Så for hem och åt lunch istället. 
 
For sen med Joar till Mockträsk där vi skulle köra lite lugn A1 karta med Gunnar. Kartan är uppdaterad och ligger granne med 1a etappen. Riktigt bra terräng, är det såhär på första kommer det bli en riktigt bra dag. 
 
Kunde inte riktigt hålla mig från att springa på lite in mot kontrollerna. Och har fått höra att jag är jävlig att springa A1 med... Har några tvångstankar att jag måste ligga först, eller är det för att jag vill läsa in mot kontrollerna och inte ligga på rygg. Blev sköna 50 minuter, hinner ni så far och träna på Mockträsk kartan !! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0