O-ringen sammanfattning

Då var Oringen i Boden klart. Gick både sämre och bättre än vad jag hade trott. 
 
började med och inte alls vara med på kartan etapp 1. där jag började booma och kunde inte komma tillbaka. Slutade "ynka" 23 minuter efter... Började om från noll etapp 2 och kom in ett bättre flow och kunde jobba på bra hela banan. 
 
Smällde sen till med en 2a plats på etapp 3. Där det mesta stämde och jag var rätt pigg i benen och kunde ta de tunga klättringarna längs banan. 
 
Fortsätter springa bra etapp 4. plac 6a. 
 
Avslutningen på etapp 5 var tung för benen, kan säga att jag inte alls hade något extra kvar att trycka på med. Så tog mig runt utan några större missar. får en etapp placering på 8a, samt slutar 11a totalt. 
 
Lärt mig? 
Har bättre flow och fysik en vad jag trodde. 
 
Inte göra om! 
inte hesta etapp 1, kunde verkligen starta om bottenlopp också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0