Inte min start

Kunde inte varit med ofokuserad på dagens etapp, så gick ju sen därefter... 
 
Började tyvärr med att ha lite tajt om tid till start, så sprang i tempo på under 4:00 till start längs vägen. jaja blev rejällt uppvärd innan start! 
 
Kommer in i kartan rätt bra tycker jag, fast inser när jag kommer imål eller mot slutet av banan att jag tänkt i 10000 skala istället för 15000... detta gör ju att man börjar stanna upp 50% för tidigt. 
 
Lägger bort ca 10 minuter, sen fanns inte riktigt farten och flowet. Delvis kan det bero på att jag boomade i början och sänkte huvudet därefter. 
 
Inför morgondagen så är planen att ha mer kartkontakt, då farten inte är lika viktig då man redan är 23 minuter efter... Så pressen är borta, ska göra lopp gör är nöjd med efteråt istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0