Tränar hårt och spottar blod

Rubriken hör inte ihop med varandra, för lite förstånd har jag faktiskt att jag inte ska fortsätta träna om jag spottar blod. 
 
Men igår körde jag och Alm landsvägs cykel mot brännberg. Blev lugna 1.48, vi kunde inte vara ute så mycket längre pga Jonas begravning gick före all träning! 
 
Begravningen skriver jag om i ett annat inlägg. 
 
 
På eftermiddan for jag och Markus ut på ett jogging pass. Trodde han skulle köra ett lite kortare pass, men så fel jag hade.. Under passet hittade vi en eu moppe på orm, som vi puttade runt på ett tag och körde utför 1.6 km backen. 
 
Vi var och chillade runt på en hel del ställen. Och mörkret kommer fort nå, ett tag var det ljust. 5 min senare mörkt nå ****. 
 
Blev totalt 2.17. Har inte sprungit så länge sen början av sommaren, och före det 1 år tidgare.. Men kroppen/ benen kändes bra och har inte något speciellt ont idag. Kanske att man fick massage av mamma igår. 
 
Idag for jag och Markus ut på ett stakpass runt LÅ. Hem- Porsön-Rutvik-Gammelstan-Storheden-Gäddvik-Bergnäset-Stan-Hem!
 
Tog 2.05 men körde med lättare hjul för att få lite extra tid att tänka på tekniken i varje staktag. Tror det är bra och variera. Det tror jag väll med allt, för ensidig träning är inte bra. 
 
Var spottar blod kommer ifrån, är att jag har dragit en visdomstand idag. Och blöder en del i munnen... Men borde gå över om 2-3 dagar. Annars är det dåligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0