Medel Final 012

Under finaldagen regande det nästan oavbrutet hela dagen. Vilket gjorde att den vattensjuka marken inte blev ett dugg bättre.. Så alla hala hällar blev ju ännu halare! 
 
Tyckte dock att uppvärminigen kändes rätt bra. 
 
Kom iväg, och tyckte mig få ett rätt bra grepp om terrängen. Gjorde några småkrokar på de 2 första riktigt svåra kontrollerna. 
 
Sen måste löpningen varit åt skogen, då jag tyckte att jag sprang bra. Så låg jag på en 30e plats innnan stor boomen.. 
 
Vad som hände till 7an vet man inte riktigt. men det gick inte som det skulle.. Jag gjorde ett misstag och la bort mycket tid. För att jag inte fick ihop kartan på något sätt. 
 
Första gången man kommer sist på en SM tävling. En merit man gärna skulle sluppit, men nu finns den där. Hade varken löpningen eller orienteringen!! 
 
Splits: H 20 A-Final
(kolla längst ner)
 
Karta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0