För sm och hdr lek.

Dagens har fortsatt vara god. Efter lunchen for vi mot Nattberg (eller grannkartan). 
 
Stod lite tränings tävling på schemat. Vi killar hade n bana på 5.6* km, för er som inte har varit i nattberg. Kan jag säga att ni har gått miste om en bra karta. 
 
Avverkade min bana på 34.50. Gjorde inte direkt några bommar, men skulle kunna kapa 1.5-2 minuter på tiden. Löpningen kändes rätt seg, inte det rätta klippet i steget. 
 
det steget som fanns på SM, backtestet och under större delen av sommaren. ev att man har något skit i kroppen. Känner inte av det när jag tar det lugnt. Men märks när man ligger på A3 puls.. 
 
Karta ordnar jag till imorgon! 
 
Har börjat leka lite med HDR igen (High Dynamic Range). 
 
 
Bananas
 
 
Longboard, mindre nöjd med denna. 
 
 
En sånhär bild har ju möjligheter att bli bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0