Baik a Natta del 2

Igår kväll så sprang jag den 2 av 3 natt tävlingar som BAIK anordnar. 
 
Otroligt kul med natt och masstart, man blir tvungen att pressa sig lite mer hela tiden. Om detta nu slår igenom till nästa år och fler kommer och springer kan det bli en kul avslutning på OL säsongen. 
 
Jag och joar tappade lite i början då vi valde att gå rakt på till 1an. sen var det dyblött vid 2an. Fortsatte med långa löpsträckor bort till fjärilen.

Där skapar jag en liten lucka till Petter. Sen drar jag till 12.an som jag boomar lite på och vips var Petter ikapp.. 
 
Sen hade en mycket piggare ben på slutet. Dock var vi sammtidigt vid 14.e, men sen gav jag mig ganska tidigt. 
 
Splits: H 21
 
Karta:
 
 
Karta med GPS:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0