Älvåkra int

Har hunnit haft 2 matte lektioner idag, går lite sisådär med den just nu. Är inne på ett lite krångligt kapitel, men tar det uppgift för uppgift så går det. dock inte så fort. 
 
Tänkte köra ett A1 pass upp på lill kanis idag, fast slutade med lättare intervaller på Älvåkra. Var Andreas som hade planerat in det, så jag följde med. 
 
Körde en bra uppvärmning så att man verkligen kände sig varm i kroppen. 
 
Sen körde vi: 
 
1000m  3.50 
2000m  8.00
2000m  7.52
1000m  3.56
 
Kände lugnt och bra. Ibland andades jag nästan som på ett A1 pass. Dock märkte benen att det gick rätt fort ändå. Så det var ju lugn intervall fart. 
 
 
Och blodet höll jag i kroppen, så såret gick inte upp. Tandläkaren sa att jag skulle ha en handduk på kudden för att inte bloda ner den. När jag vaknade idag så var det bara en ytterst liten blodfläck på handduken, så antingen har man bra gener eller tur?. 
 
I eftermiddag vet jag inte riktigt vad man ska göra, kanske att man ska ut och cykla eller köra gym. Dock var jag  i gymmet igår.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0