Upp som en sol, och ner som en?

Hände just detta? Åkte bra på träningstävlingen och visade upp god form. Sen händer det som inte ska, får eller borde hända. Går och får ont i halsen, avstod innestyrkan igår. Har förskt de flesa huskurer och hållt slemhinnorna fuktiga. 
 
Detta räddar inte min tävlings premiär, samt världscups premiär.. Väljer att redan kasta in handuken idag, då det kanske kommer kännas bättre imorgon. Är det ändå en resdag, följt av troligtsvis så kalla tävlingar så de ligger på gränsen till att man får starta ca -20! Så det hade varit en slakt av mina luftrör. 
 
Låter alltid så vis och klok när jag avstår sånt som jag lever för. Dagen har ju nästan varit helt förstörd pga detta, men "lifes a bitch" och inbland går det inte som man vill. Får göra något annat kul i helgen = bara ta det lugnt och låta halsen återhämta sig. 
 
Men detta suger så in i *******. less, less och lite mer less. Detta får ju inte hända, försäsongs träningen? nästan perfekt, styrkan? förbättrad, tekniken? kanon, halsen? ......................
 
jaja, skit i detta. Kommer fler tävlingar, ska inte vara "bäst" just nu. Visst kan man vara det bästa man är nu, men finns förbättrings mäjligheter. Får hoppas jag blir av med det nu, och inte att det kom innan jvm som förra året. Det var ännu värre än detta! 
 
Nu är det sängen som gäller, taggar för att vakna utan några smärtor i halsen !!! 
 
ain´t nothing to it !! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0