springer fortfarande

kom tyvärr upp ur sängen för sent, samt åkte vi inte iväg till gymmet direkt. Så eftermiddags passet hamnade lite i kläm med maten.. 
 
men på friskvårds centrum körde jag först 15 minuter rodd (3.5km). Innan det blev mycket överkropp, cyklade av lite sen. innan jag fortsatte med de fria vikterna. 
 
Hem äta, chilla lite. Så bar det ut på nästa pass 65 minuter löpning med bror och hund. gick bra blev lite lugnare tempo idag. samt drar hunden ner tempot lite nu, han ska stanna och lukta samt markera på de träd han tycker är intressanta. 
 
får hoppas att Älvsbyn har börjat spruta snö, annars blir jag väldigt besviken. för jag har ju räknat med att det ska gå och åka skidor nu!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0