men kom igen nu

Vet att det fortfarande är tidigt, men snön kan gärna få komma ändå! Var har den tagit vägen, regnet vet jag finns för det har regnat nästan hela lovet..
 
Dagen blev först stakning på orm, börjar tappa suget att stå och nöta varv på varv på varv! Så var rätt nöjd efter 15.5 km på spåret, samt börjar tyvärr stenen komma fram lite mer (fast bara i en kurva). 
 
60 minuter stakning, var inte alls lika pigg som vanligt, eller var det för att jag hade för lite flour under skidorna. Då det var rent blöt före idag. 
 
Hem och fika / äta, gräddade våfflor som inte satt fel. Dock har jag inte tagit några bilder varken från ormberget eller här hemma. För det är inget väder att fota i..
 
Blev på med löparskorna, och tog med mig hunden. Så lugnt tempo i 40 minuter kändes bra, verkar som att jag springer mer än vad jag gjorde förut. Kanske borde kolla i träningsdagboken vad den säger. 
 
Blir att fara till Byn sen ikväll, kommer bli kul att få se folket igen. Fast efter lov är ju alltid risken för nya virus väldigt stor. Men känner mig rätt säker! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0