Lång kväll

Igår så fyllde Agnes 18, så var över dit och hälsade på. Trevlig och skön stämning, allt hölls på bra nivåer. 

Efter att kalaset började lida mot sitt slut, och alla hade gått hem. Så gick jag och Jossan in till stan för att hämta hennes bil, då jag fick köra hem henne. Så hamnade ute i rutvik, då bilen hade väldigt lite bensin. Blev att jag stannade kvällen hos familjen Spett. 
 
Såg även världcups stafetten där, skönt att de åkte bra på de sista sträckorna. Emil åkte ju felfritt på första också, tror inte det finns någon som är mer taktisk än han. 
 
Hade några planer på att träna idag, men känns som att en vilodag inte sitter helt fel idag. Då blir det 5/2 vilket är ett rätt skönt koncept om man får det att fungera. 
 
Fick ihop 14.20, vilket är rätt mycket för mig. Ser att det fortfarande finns en stor utvecklings potential, som jag säkert har sagt förr. Fast det är inte förän om 3-5 år jag ska vara i som bäst form. Nu är det grunden som ska läggas, och den håller sämre om man är skadad eller sjuk mycket under den tiden. 
 
Har bytt däck på forden, så nu har även den vinter däcken på. Ska börja packa för att fara till byn senare ikväll. 
 
 
Var är snön!?..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0