Åter i Byn

Skönt att ha kommit hem efter några sköna dagars läger i Kiruna. Blev att nöta så mycket skidor man hann med och orkade. 
 
Tyckte att jag fick ihop lagom många timmar. Både blandat skate och klassiskt, med lite skidorientering. De få pass som vi lyckades få till. Det idag blev utförs intervaller, stressa upp farten och kartläsningen lite mer. Tyvärr var det lite lätt för mig, men behöver få kartvanan så är glad att man får dessa passen i början av säsongen. 
 
Vi bodde och åt riktigt bra, kan verkligen inte klaga på det. Men fick dåligt med sömn i min säng, hade svårt att sova. Utan att veta egentligen varför, men detta lägret gick det inte.. 
 
Ska försöka sammanställa hur mycket träning man fick ihop, samt redigera ihop en film (eller två) från lägret. Har låtit Gopron rullar under en del pass. Samt har jag 3 projekt till som borde klippas ihop, får bli en skönt helg nöje helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0