Vad har hänt den 24 maj

Ska man säga? Kändes som att det blev en tidig morgon 08:30. Men väl uppe så piggnade jag till, frukost i vanlig ordning. dvs fil /yoghurt med flingor.

Kändes tungt när jag hörde att det stod A3 löpning på schemat. Funderade länge på att ställa in, men tog och bestämde mig för att köra.

Dock var det väldigt dålig uppslutning kring dagens pass. Slutade med att det var jag, Julius och Carro som körde A3. Dock körde Carro egna intervaller, då mitt och Julius tempo går lite för fort.

Vi värmde upp till åsen, och planen var att köra 0.5-1-2-3-4-3-2-1-0.5 minuter intervaller med 50% utav föregående intervallen som vila mellan.

Var jobbigt och springa längre och längre. Men otroligt skönt när tiden minskade!

Solen lyste och det var väll ett ganska optimalt A3 väder. Kroppen var ganska pigg, blev jag som fick "dra" alla intervaller.

Efteråt var vi både rätt nöjda, ett bra pass som tog bra. Fast man hade ork att ha lektion efter.

Om man summerar: Bra pass, fint väder, inte så mycket ont i benen, givande för "höst OL säsongen", måste lägga in några fler liknande pass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0