Tlött

Johej, dagens träning bestod av att jag först cyklade (mtb) ut till bergnäset aka gunnars hus. Vi ska inte prata om vilken motvind det var, speciellt på bergnäsbron..

Väl där drog vi ut till Gäddvik för att provspringa H21 medeldistans bana som de ska ha nästa lördag eller söndag.

Körde en seriös start utan att titta på kartan (självklart kollade vi på kartan sen). Vi skulle köra lagom hård fart men aldrig nära syra tröskeln.

Fick bra kontakt med kartan, men tempot skruvades upp allt eftersom. Eller så var det jag som började blir trött. hur som helst sprang vi nästan hela banan, hoppade över de 2 ointressanta slutsträckorna.

I allmänhet var kartan bra, men diskutabel på vissa punkter vad dom har tagit med och inte. Sen har ju någon passat på att blöta ner skog och mark rejällt. Detta resulterade i att skorna var nästan blöta från start.

Kan ju tyvärr inte lägga upp en karta som folk ska tävla på nästa helg...

Drog sen ut på ett MTB pass på bergnäsheden och F21. Blev mycket stigar och stök. Kanske kändes värre en var det var pga att det var mtb premiär.

Var ute 2.30 efter löpningen. + 30 minuter till gunnar och ut till träningen samt 34 min A3 och 10 min A1 löpning. Så ligger just nu lite lågt i näringsnivå, men det fixar middagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0