Tävlingshelg

I helgen genomförde min klubb våra orienterings tävlingar, så jag har sprungit ut och in med enheter samt hjälpt till med olika saker.

På Lördagen passade jag på att springa D18/20 bana. var 3,5 km och fick tiden 18.50. Vilket säger att det var rätt lättlöpt.

Söndag ungefär samma förutom att jag inte sprang någon tävlings bana.

Har även hunnit med att gå två discgolf rundor. en 10-e håls och en 18 håls. Har fått lite ont i knät efter det, så ska vila från discarna ett tag. Inget som kommer påverka löphastigeten till helgen då Luleåtrippeln går av stapel.

Körde ett rullskidspass med Lundholm, tyvärr hade jag lite bristande utrustning då jag var utelåst... Jaha, badshorts och linne. Wayfares och inlineshjälm. Inga handskar, upp på vinden och hämta några pjäxor. Sen var det bara att köra!


Stekigt väder (dock blev bilden liten...) Helgens coolaste outfit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0