Stakintervaller & stigcykling

Dagens träningar var först ett intervallpass på rullskidorna ut mot Brännberg. Skulle köra 20 min A3 så vi körde 5+10+5 min.

Vädret var fint, men min stakteknik var inte med. Antingen är jag svag (detta kan säkert vara, men hur stark är nog?) eller så har jag dåligt teknik. Var det är så går det ju att rätta till innan vintern.

Har otroligt klarat mig med två små blåsor på händerna.

Sen lurade Julius och jag hetsade oss ut på ett mtb pass på stavgångs banan. Julius hade gjort en bana som man inte kunde hålla A1 puls på.. Dock väldigt kul, kan ligga och nöta varv på varv utan att bli uttråkad!


// Biff


Drog en vurpa, då min bakbroms är kass och svängen väldigt snäv. Lägger man till mycket frambroms och en utförsbacke, blir det små komplikationer.


//......





// Landade ungefär vid slutet av trädet (som ligger till vänster i bilden).





// Källgård visar var skåpet ska stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0