Episkt cykelpass

Efter att ha laddat upp batterierna efter intervallerna med lunch och middag så stod det cykelträning på schemat.

Skulle bli min första klubbträning samt det roligaste cykelpasset jag kört (för tillfället). Funderade länge på hur bra de andra var på att cykla.


// Ett gäng cykel glada personer som hade samlats i den "tidiga" sommar värmen, för lungt och långt!

Väll när cyklarna var i rullning så flöt allt på som det skulle. Lärde mig rätt fort hur man skulle cykla i klungan, fick lite tips av Per om hur jag kunde förbättra min cykling. Tar gärna emot alla tips, sen om jag blir bättre eller använder dom bestämmer jag ju själv.

Vi körde först jokkmokks vägen upp till Vidsel. Där svängde vi över till andra sidan av Älven, förbi Manjärv och vidare till Vissträsk. Sen Arvidsjaurs vägen hem.


// I Vissträsk väntande på folk som tappade lite på de spontana brunstiga fartlekarna som stefan kallade dom.

riktigt blandat pass med både en hel del ryck och klung körning. Så slutade på 2:29, distansen blev 73.6 km. Så var lite hungrig när jag kom tillbaka. Snabbt till affären och köpa något att äta.


Riktigt kanonväder gjorde passet allt annat än sämre. Tack alla för ett bra pass, gör gärna om det !

Lånade bilderna från --> lindback.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0