En lite ovanlig tisdag!

Dagen hade planerats att det skulle vara A1 cykling på förmiddan och sen fotbolls match mot skol IF efter lunch.

Var jag, Ke, Vb och Mb som for ut på racer cyklarna. Blev redan små impulser från start, vi hetsade varandra rätt bra under hela passet. (Har tyvärr inte fått tag på några bilder från något cykelpass än så länge...)

Mot slutet av passet när man svänger in vänster mot byn om man kommer från nystrand så kom en pickup med och körde om mig. Så la mig bakom i vindsuget och chillade på hela vägen in till byn i ca 45 km/h. Sen ut från shell rondellen stämplade han fullt och då fick jag släppa!

Fotboll? Har jag gått och blivit sjuk? Det kan man undra med min sköra kropp. Gick bättra än förväntat, så spelade i stort sett hela matchen. Några rejälla närkontakter som jag vann (viktigt). Annars gjorde jag en assist och behöll ett lugn i spelet.

Vi hade press större delen av matchen som slutar 2-2. ett resultat som verkligen inte speglar hur det var ute på planen!


(Petra och Agnes bilder)

Dagens slutade ju inte där. Vi packade ihop en buss efter middan och for till Pite för lite orientering. Var PIF som hade klubb träning som vi passade på att delta i.

Blev en 5.9 km bana som jag joggade runt A2 fart. Försökte få in ett flyt att läsa på saker som jag igentligen inte läser på. Allt för att få mer träning jämfört med om jag skulle sprungit som jag alltid gör. Tiden 34 minuter på tallhed är ju inget att hänga i granen. Men en boomtid på totalt 10 sekunder är däremot bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0