Döende ?

Man skulle nästan kunna trott det i söndags morse.. Kroppen vägrade att acceptera någon form av kost, vara sig flytande eller fast.

Detta resulterade i ett viktdropp på 3 kg på 36 h. Vad som orsakade detta är ännu och förblir osett. Har i alla fall börjat äta fullt ut igen, dock är magen lite upp och ner fortfarande.

10-mila i Linköping blev en mindre lyckad resa för min del. Både pga magen och att knät i klarade mer än 40 A3 skogslöpning (för tillfället).

Så mentalt jobbig resa att åka ca 13 h bil (enkel väg..) Mitt orienterande i sig funkade rätt bra. Började komma tillbaka till kartfokuset som behövs för ol.

Vårat lag blev tyvärr utan resultat då jag inte kunde fullfölja min 3:e sträcka. Tur att de andra sprang bra och fick en bra träning. Särskillt Larson som startade som 309:a och växlade som på 70:e* plats.

Annars är det sprint cup i Luleå i eftermiddag. Får se hur den går, ska lägga upp en karta med Gps rutt denna gång!

Passade på att rasta cykeln lite, blev broarna runt för att känna om kroppen snart är återställd. Saknar fortfarande lite vikt. Men det tar nog ett par dagar till innan man fyllt på alla reserver!

Kommentarer
Postat av: Waller

En mage i uppror är inget konstigt efter en 10mila-natt. Är snarare konstigt att inte vara risig i magen efter sådan natt ;)

2012-05-08 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0