Dagen så långt

Idag blev det tyvärr en sovmorgon, kanske var bra för kroppen. Kom dock inte upp ur sängen förän vid 11 tiden.

Frukost fil/ yoghurt (samma sak) med flingor och musli.

Efter att ha skirvit lite mer på projektraporten (som nu är klar och landade på ca 2100 ord) Så bar det av på ett tränings pass. Löpning och första riktiga passet i mina nya orienteirngs skor.


Modell VJ sticky!


Blev 40 minuter varierande terräng. Skog, stig, grus och asfalt.

+ Passade min fot väldigt bra, särskillt i hälen.
+ Kändes som en väldigt allround sko som funkar bra på asfalten, då jag inte stördes alls av de mjuka gummidobbarna.
+ Relativt lätt sko, inga känsla än om hur bra de gör sig av med vatten.

- Kanske lite smal i mitten, kanske går ut sig med fler timmar i skorna.
- dyr?!*

*Beror ju helt på om man ska jämföra med att köpa från England eller USA. Fast tror inte denna modellen går att få tag på där..


Imorgon ryktas det om att jag ska fara till byn för att filma lite mer till filmen. Så det kommer bli nice, om alla är taggade!


Från förra filmningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0