Cykel cykel

Godagens trogna läsare. Kanske märkt att inlägget kommit både i takt och otakt, för det mesta i otakt just nu.. Detta kan till stor del bero på att min projektarbete blev klart idag, och detta har tagit min "dyrbara" blogg tid.

Efter att ha haft samtal med min handledare och lämnat in rapporten och filmen. Och på tal om filmen så kommer den upp på nätet nästa vecka. Så tålamod får ni ha ett tag till.

Sen skulle jag ut och cykla ur musklerna lite, då tisdagens träning hade tagit rätt bra. Särskillt fotbollen då man inte alls är van vid den.

For ut mot Sikfors. och vädret var ju på topp. Så trampade på i motvinden för att sen kunna vända hem i skön medvind. Trampade vidare. klockan blev 25 minuter men ett tag till, går ju fortare tillbaka. 28, 30, 35. Jag är ju snart i Sikfors och då kan jag cykla andra sidan hem.

Klockan är 48 när jag cyklar över älven. Sen ligger man stabilt i 30-32 km/h på tillbaka vägen. Passet slutar på tiden 1:31 och distansen 43 km.

Är väll nu officiellt medlem i Nybyns cykel klubb. Har införskaffat deras klubbdräkt och medlem avgiften ska in nu. Så sen är det bara kötta på med cyklandet i sommar ! : )


Ke's bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0