Sportlov

Nu har jag varit kass på att skriva här, fast lov+mig+blogg går inte ihop. Ids riktigt blogga när man kan göra roligare saker.. (är ju 4353463... gången jag säger detta, kanske börjar bli lite tjatigt)

I fredags hade jag ett rätt ogivande tränings samtal, men vi kom fram till en del bra saker också. Så just nu är målet SM och Junior cupen i Boden som gäller, samtidigt som jag ska försöka smyga igång med löpningen. Får se hur motivationen känns för att fara och flänga ner till södra Sverige för att springa.

Tog en vilodag igår, benen kändes rätt slitna efter intervallerna i torsdags. Så drog ut på ett riktigt glidar pass idag, åkte både med Jacob och Markus. Vi träffade även Pernilla som var ute och gled A1. jag träffade också nästan hela familjen sundström ute på ett skidpass.

Tänkte först åka lugnt i 2 h, men påbäg tillbaka efter 1.50 träffar jag pappa och hunden så fortsätter och glida på med dem i yttligare 1.10. Så det blev stabila 3 h skate.

Får se hur det känns imorgon vad jag ska köra för pass då, har en liten ide på att sitta på spinningcykel under vasaloppet. Kanske struntar i det och far ut och springer utomhus som normala människor istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0