snabb update

Då har det gått ett par dagar på lovet, känns som att jag ändå har kunnat levererat lite inlägg och bilder åt er. Kommer att komma några högar med bilder till, då jag inte riktigt är klar med Ukraina albumet ännu.. Sen bygger jag på en annan hög med vinterbilder som jag för det mesta har tagit på promenader med Nallo.

tyvärr så verkar jag ha blivit förskyld nu.. Så ska forsätta att ta det lugnt några dagar till. Så får vi se hur kroppen känns, men ser inga hinder att åka SM och DM som kommer framöver nu.

Var och hälsade på Joar idag med Markus och Fredrik. Skönt att få träffa Freddan som man inte sett på några månader och dar. Tycker det är bra att vi fortsätter försöka hålla kontakten även då vi pluggar och bor på olika ställen.

Har varit och letat lite proa/ praktik platser för vecka 11. Då våran mentor har bestämt att vi ska ha det, men har hört rykten att det inte är obligatorisk att ha det.. Men ska försöka styra något.

Var även och pratade med NSD, och ska ringa huvudredaktören på sporten för att se om jag kan börja skriva lite åt dem. För att få fram orientering och skidorientering ännu mer i medier.

Bjuder på en bild som jag har sparat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0