Skol DM

Då har man inte gjort speciellt mycket idag. Blev att följa med till sävast för att fota lite under skol DM i skidor. Gymnasie klasserna åkte 5 km skate. Så man hann ju inte med att fota så särskillt mycket..

Fick en hel hög med bilder fast kommer att behöva redigera bilderna lite. För det tar f*rbannat lång tid at lägga upp bilder på 5-7 mb..

Blev att stanna på max på hemvägen. Det var faktiskt ett bra tag sen jag åt snabbmat. För mig blev det ett cheese and bacon mål. kan ju rekomenderas om vägarna passerar förbi en max hamburgarställe.

Sen håller man på att köpa en ny landsvägs racer. Men det är fler folk som är intresserade av cykeln.. Så just nu hoppas jag att det är jag som får den. Tyvärr för min del så säljer man gärna till folk som kan komma och hämta upp sakerna.

Ska också försöka åstakomma något vettigt idag!!


BW ghetton*ggash*tpose!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0