Runaway

Då har man tagit en vilodag. Hade ett nytt tränings samtal, då jag fick ett mail efter att jag skrivit på bloggen. Fast detta samtal var verkligen ett fall i rätt riktning. Både gått igenom vad har gjort och vad jag ska göra.

Tror att jag har haft ett av skidlinjens längsta tränings samtal. Har nu mer koll vad som är boven bakom min kantiga vintersäsong. Men har ändå lyckats få till en hel del bra lopp, ska inte se på denna säsong som sjukdomar. Utan mer som några fler steg i rätt riktning för min utveckling. Då man sägs att man lära sig av sina misstag.

Gårdagens A3(+) pass gick bra, men blev väldigt trött också. Körde 70/20 * 10, man öppnade lite hårt de första men. Fick bra puls och lyckats åka tekniskt rätt även då kroppen ville packa ihop och göra något annat.

Fick ihop 15 min A3+, samt 15 min A3 då vi körde ett varv på elljusspåret i en behaglig hög fart.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kom ni fram till då? :)

2012-03-15 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0