Perjantai

Slut på veckan, kan ju inte påstå att jag har jobbat så hårt. Vädret har varit kanon hela veckan, förutom igår på förmiddagen då jag hade vila.

Kommentar från förra inlägget:
Vad kom ni fram till då? :)

Svar: det vi kom fram till i stora drag var!

* Hur mitt träningsupplägg ska var inför JSM (nästa vecka).
* Hur jag ska försöka komma igång med löpningen på ett bra sätt.
* Att jag ska fortsätta strecha, lite mer på höger ben. (då det var stelare än det högra)
* Att jag ska vara nöjd med mitt JVM, med tanke på hur träningen före såg ut.
* Kanske att jag ska prova mental träning, för att se om det har någon positiv påverkan.
* Samt att jag ska ta och börja påverka mitt tränings upplägg mer inividuellt.

Hoppas att du fick svar på din fråga!

Idag så var planen att köra fartlek, en så kallad "Elins lek". Att man ska öka farten sakta i 60 sekunder till max fart, sen behålla den farten i 20 sekunder.

Körde 10 st sånna, tyvärr var jag ute lite sent. För solen att redan börjat göra spåren väldigt mjuka och skidorna sög lite. Lite flashback till Ukraina, men det spelar ingen roll jag skulle genomföra mitt pass oavsett om det gick lätt eller tungt.

Har också fått ett pulsband att funka till min klocka nu. Var utan pulsband i 3-4 månader nu, men pulsen verkar vara där den ska. Vilopulsen är fortfarande lite hög, men påväg neråt.

Nu ska packas här packas ihop för att fara hem till LÅ, helg planeringen ser ut som A3 imorgon A1 på eftermiddagen? (osett). Sen yttligare en fartlek på söndag!

Spelade Settlers från Kana igår! Kommer bli flera tillfällen detta spel ska fram.







Snön smälter....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0