JSM medel

Medeldistansen kändes som att det skulle bli mitt lopp. och det var länge det också. Ledde fram start fram till sista kontrollen...

Förlorade med 2 sekunder efter Andreas avslutat bra. Dock la jag bort 30 sekunder till näst sista!

Hade ett bra lopp från start till mål, var med på kartan. Visste var jag skulle, hur jag skulle dit. Kände att det var ett bra lopp då jag hade åkt ikapp 2 minuter på Tomas Kutro. Som var i riktigt bra slag på JVM.

Splitz: JSM medel

Skidorna gick bra, allt stämde förutom ett staket som jag fastnade bakom. hade en ide på att kasta över skidorna och klättra över staketet... Kom fram till att det hade blivit jävligt dålig stämning då!

Men är jättenöjd med hur min säsong har utvecklas. JVM var ett litet bakslag, men med träningen så kan jag faktiskt inte räkan med att det skulle gå så mycket bättre!

Karta:

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till SM-medaljerna! Det är kul att följa din framfart i både skogen och spåren. Lycka till med skogssäsongen - från Uppsalasläkten

2012-03-26 @ 14:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0