bara skidor

Kanske märks att jag inte har skrivit så mycket på bloggen här, men har inte haft något kul att skriva så kör mycket bider för tillfället.

Igår var det i alla fall stabila skido intervaller på bergnäset, kanon före. Körde med GoPron som ni ser i förra inlägget. Har också några bilder på coach E efter hon glömt bort hur man gör för att valla skidor, tyvärr har jag ingen minneskortsläsare för CF (Compact Flash) här i byn...

Har bestället två par nya shades, två wayfares i färgglada färger. Ni får bilder på dem när dom kommer, passade också på att fylla på mina främre objektiv lock. Tappade ju ett i Ukraina.. ligger en minus nu, så köpte på mig två extra när jag ändå höll på.

Taggar för skate intervaller i eftermiddag, får se hur man står sig mot skidåkarna nu när formen är stigande!


Snart kommer nog denna man tillbaka till byn!


Vad är detta för något? Vinnaren får något fint litet pris! (om detta är för svårt, så kommer lättare bilder senare)

Kommentarer
Postat av: Julius

Bild 1: Sjölander

Bild 2: Bröd. Jag tror jag skymtar två röda tranbär, så jag tippar på Fazers Frökusar.

2012-03-14 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0