Skruvar, skruvar och åter skruvar..

De två senaste dagarna har jag varit ute och byggt på altanen i stort sett från 9-15. Vi är snart klara för i år dock, ska bara upp med räcket och taket. 
 
Tro bara inte därför att jag har slutat träna.!!
I måndags körde jag först ett mtb pass, lyckades ramla på det minst svåra stället... Blev lite öm i ryggen efter där sadeln träffade. 
Sen styrde jag och Lundholm Måttsund-Kallax rundan orken var mycket bättre nu. Känns att man har stakat långa pass på senaste tiden. 
 
 
Igår efter altan jobbet åkte man till Pite för ännu en OL träning. Var på Havsbads heden, snabb bana med många kontroller och riktnings ändring. 
 
 
Banan var 6.8 km, hade en tid på 31.55. Höll en hastighet på 4.12 min/km (sträckan jag sprang och inte den längs sträcket). 
 
 
Någon hade lämnat och slagit sönder en tv vid starten...
 
 
Alla piteås träningar har skett på små skärmar 15x15 cm. Gör orienteringen lite svårare, men ibland sitter skärmarna rätt högt och då spelar det ingen roll.
 
Idag är det en vilodag, men var och kastade av mig lite på heden. Har inte spelat discgolf på hela sommaren, allt för att spara knät. Det är kul, men SM och BAMM är roligare!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0