gör jag egentligen..

Först hetsar man som f*n för att få tillbaka bloggen, men vad gör man sen.. Skiter fullständigt i att blogga, förtaskigt! 
 
Torsdag blev det ett 180 minuters RK A1 pass med panda och lite andra artister i lurarna. Körde ut till världens ände i lövskär sen genom stan till mjölkudden och via universitetet hem. 
 
Har i alla fall sprungit Vittjärvs 2-dagars. Vann både medeln och lången, kan väll utan att ljuga säga att det bara var jag som var i form. 
 
Inte för att vara negativ.. joo nu ska jag vara det, banorna var under all kritik. Kan inte påstå att de skulle komma upp i elit nivå någon dag i veckan under alla år som jorden fortfarande kommer existera. När det finns ett tekniskt aka svårt partie på kartan och så använder man ca 5 % av det området. blir ju inte det speciellt kul. 
 
Splits medel: Dag 1
 
Splits lång: Dag 2
 
Efter första dagen så styrde jag och Lundholm upp ett RK A1 pass (1.30), för att det kändes som en fin dag för rullskidor. Samt efter lången så hade jag med mig racern och cyklade avan sidan hem(1.40). 
 
Har haft besök av ex antal igelkottar på tomten. Bjöd en på kattens brukmat (som inte katten längre ville ha) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0